پیش از این خدمت شما عرض کرده بودم که بیت کوین احتمالا پتانسیل قابل ملاحظه ای در دنیای اقتصاد خواهد داشت بنابراین کسب درآمد از بیت کوین اگرچه با سود ناچیز، کماکان می تواند توجیه داشته باشد. اما برای گرفتن یک تصمیم درست در این رابطه لازم است به یک نکته مهم توجه داشته باشید: شما در این کسب و کار دو چیز را مصرف می کنید که توجه و بهایی که شما برای آن دو چیز می پردازید، تعیین کننده سود یا زیان شما در این کار خواهد بود: 


1- زمان: زمان مهم ترین چیز در زندگی شماست آن را فدای هیچ تبلیغاتی نکنید.

اگر همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستید کار مهمتری دارید، اول به آن بپردازید. اولویت شما لذت بردن از زندگیتان است نیازی به گفتن نیست که تمام درآمد یکسال شما از بیت کوین ارزش افسوس خوردن برای کارهای ناتمام گذشته را نخواهد داشت. پس خواهش می کنم لطفا تنها در اوقات فراغت خود به آنچه در اینجا می آموزید بپردازید. من شخصا 35 دقیقه در روز را به کسب درآمد از بیت کوین اختصاص داده ام و به شما نیز همین میزان را توصیه می کنم.


2- ترافیک اینترنت: متاسفانه در کشور ما اینترنت هنوز به صورت ترافیک و نه به صورت پهنای باند، فروخته می شود بنابراین زمانی که از اینترنت برای کسب درآمد استفاده می کنید در حقیقت در حال هزینه کردن ترافیک خود هستید اینکه این هزینه با درآمد شما سازگاری دارد یا نه تصمیم با شماست. اما می خواهم وسیله ای را جهت کاهش این هزینه در اختیار شما قرار دهم

همانطور که پیش از این عرض شد، سایتهای اهدا کننده بیت کوین به دنبال نشان دادن تبلیغات خود به شما هستند بنابراین صفحات آنها مملو از تبلیغات سنگین خواهد بود که به سرعت ترافیک شما را مصرف می کند. برای کاهش این مصرف من آخرین نسخه قابل حمل Firefox را بهینه کرده و در اینجا قرار می دهم تا از آن برای کسب درآمد بیت کوینی استفاده نمایید

توجه 1: من به مسائل امنیتی اهمیت می دهم بنابراین آنچه در اختیار شما قرار می دهم آلوده به ویروس نخواهد بود اما به شدت تاکید می نمایم پس از دانلود برنامه با هر نرم افزار آنتی ویروسی که صلاح میدانید آنرا اسکن نمایید. مهم ترین سرمایه من اعتمادی است که شما با خواندن این مطالب به من داشته اید و من آنقدر قدر نشناس نخواهم بود که با آلوده کردن کامپیوتر شما به ویروس از این اعتماد شما سواستفاده نمایم

توجه 2: لطفا اشتباه مرا تکرار نکنید و از مرورگرهای عادی خود برای دریافت بیت کوین استفاده نفرمایید من در یک هفته در حدود 6 گیگابایت ترافیک مصرف کردم! و بعد تازه فهمیدم با هر بار مرور سایت اهدا کننده چه بلایی بر سر ترافیک خود می آورم. از آنجا بود که به دنبال راه چاره بودم تا در نهایت به بهینه سازی FireFox رسیدم. اگر شما به فایل من اعتماد ندارید در قسمت نظرات اعلام بفرمایید تا من روش بهینه سازی دستی Firefox را به شما آموزش دهم. برای درک بهتر لزوم استفاده از مرورگر بهینه شده، سایت اهدایی freecryptocoin.eu  را در نظر بگیرید: صفحه اهدای بیت کوین این سایت به صورت زیر می باشد



میزان ترافیکی که شما برای دیدن این صفحه با مرورگر عادی مصرف می کنید در حدود 1.5 مگابایت خواهد بود. اگر از مرورگربهینه شده استفاده نمایید آنچه خواهید دید به این صورت خواهد بود



 با حذف تبلیغات و بهینه سازی صورت گرفته، حجم ترافیک مورد نیاز برای دیدن این سایت به 0.2 مگابایت کاهش خواهد یافت و این به معنای 86% مصرف ترافیک کمتر در کسب بیت کوین رایگان خواهد بود. محاسبات هزینه ترافیک را در ادامه خواهید دید


تغییراتی که من در این Firefox انجام داده ام به شرح زیر است:

1- تمام تصاویر به استثنای تصاویر احراز هویت انسانی مسدود شده است. (توضیح دادن چگونگی انجام این بهینه سازی کمی سخت است و برای کاربران عادی ممکن است دردسرساز گردد به همین دلیل تصمیم گرفتم فایل نهایی و بهینه شده را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهم)

2- تمام فایلهای فلش swf مسدود شده است.

3- اسکریپتی جهت مقابله با سایتهایی که شما را مجبور به غیرفعال ساختن قابلیت " عدم نمایش تبلیغات مزاحم"  می نمایند، نصب شده است. (راه حل مشکل احتمالی در MoonBitCoin)

4- تبلیغات در حدود 80 سایت مسدود شده است

5- لیست پیشنهادی سایتهای کسب بیت کوین در داخل منو در قالب پوشه FreeBitcoins.blog.ir قرار داده شده است. توضیحات لیست و میزان هزینه و درآمد متوسط مرتبط با آن را در ادامه متن مطالعه بفرمایید


لینک دانلود مستقیم فایل از سرور  ایرانی: فایرفاکس بهینه شده برای کسب درآمد بیت کوین 

رمز فایل : freebitcoins.blog.ir



لیست کسب درآمد FreeBitcoins.blog.ir


در نسخه های قبلی فایل مرورگر یک لیست 8 قسمتی برای کسب درامد در نظر گرفته بودم اما باتوجه به اینکه سایتهای لیست شده میزان بیت کوین اهدایی خود را به شدت کاهش داده اند و دیگر مشاهده انها مقرون به صرفه نیست از نرم افزار حذف گردیده اند. در مقابل لیست جدیدی به شرح ذیل به نرم افزار اضافه گردیده است. 

1- Freebitco.in

این سایت از سال 2013 مشغول به پرداخت رایگان بیت کوین به بازدید کنندگان خود است. مقدار پرداختی در هر ساعت در حدود 800 ساتوشی است. زمانی که موجودی شما به 6000 ساتوشی رسید (هشت ساعت) می توانید درخواست انتقال موجودی به کیف پول خود را داشته باشید تا در کمتر از 6 ساعت آنرا در کیف پول اصلی خود دریافت نمایید. (توضیحات بیشتر)

2- MoonBit.co.in (به علت کاهش پاداش موقتا از لیست حذف میگردد)

این سایت با یک ایده جدید به سرعت مشهور گردید، برخلاف سایت های رایج در زمینه اهدای بیت کوین، در این سایت شما تصمیم میگیرید که پاداش خود را هر چند وقت یکبار (از 5 دقیقه تا یک هفته) و به چه میزان دریافت کنید. مجموع پاداشهای شما هرگاه از 5500 ساتوشی بیشتر گردید به صورت هفتگی به حساب شما واریز خواهد شد.  (توضیحات بیشتر)

3- Skybtc

این سایت ترکیبی از دوسایت فوق می باشد با این تفاوت که میزان پرداختی آن در هر دقیقه 30 ساتوشی (در هر ساعت 1800 ساتوشی) می باشد. حداقل موجودی برای پرداخت 15000 ساتوشی و پرداخت به صورت مستقیم در کیف پول شما خواهد بود.

3- Bitcoinour

مشابه سایت Skybtc با پرداخت 25 ساتوشی در هر دقیقه (1500 ساتوشی در هر ساعت)

4- Adenbtc

مشابه سایت Skybtc با پرداخت 25 ساتوشی در هر دقیقه (1500 ساتوشی در هر ساعت)


مشخصات لیست

تاریخ آخرین به روزرسانی : 20 شهریور 94

میزان زمان لازم برای اتمام لیست: کمتر از 5 دقیقه

میزان ترافیک مصرفی با نرم افزار بهینه شده: تقریبا 1.3 مگابایت 

میزان هزینه ترافیک مصرفی: 4.6 تومان با فرض 3.5 تومان برای هر مگابایت ترافیک

میزان در آمد به ازای یکبار به اتمام رساندن لیست: 5600 ساتوشی بیت کوین = 1.13 سنت (مرجع قیمت کوین) = 45.6 تومان با فرض هر دلار برابر با 3380 تومان



نکات مهم در لیست:

- در اولین استفاده از لیست مصرف ترافیک کمی بالاتر از آنچه در مشخصات لیست ذکر شده است، خواهد بود اما در تکرار های بعدی با توجه به کش شدن محتوای سایت مصرف کاهش می یابد

- در سایتهایی که از Solvemedia برای احراز هویت شما استفاده می نماید، به جای جستجوی لینک واریز پاداش مستقیما پس از تایپ کلمات نشان داده شده در Solvemedia دکمه Enter را بزنید

- در سایتهایی که از Are you a human  برای احراز هویت شما استفاده می کنند، بازی کوچکی را با دستور العمل آن برای شما نشان خواهند داد. پس از به اتمام رسیدن بازی و احراز هویت شما، در پایین کادر بازی دو عبارت Continue و Cancel دیده خواهد شد. برای دریافت پاداش در این سایتها بر روی کلمه  Continue  کلیک نمایید 

- نرم افزاری که دانلود می کنید برای کسب بیت کوین بهینه شده است لذا: 1- در زمانی که از این نرم افزار استفاده می کنید، مرورگر فایرفاکس یا واترفاکس نصب شده در کامپیوتر خود را (نرم افزاری که از قبل در سیستم خود نصب نموده اید) همزمان اجرا نکنید 2- در استفاده این نرم افزار برای سایر اهداف ممکن است به علت مسدود شدن برخی از محتوی (تصویر، فلش و تبلیغ) دچار مشکل شوید

- همیشه آنتی ویروس خود را به روز نگه دارید

- برای افزایش یا کاهش لیست تبلیغات مسدود شده یه Options افزونه Block Site مراجعه نمایید

- اگر در استفاده از برنامه مشکلی داشتید در نظرات ذکر نمایید

- به روز رسانی های جدید لیست تنها برای اعضا ارسال خواهد شد. برای عضویت کافی است ایمیل خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید

ثبت ایمیل برای اطلاع از به روز رسانی های لیست


نکات اخلاقی

- انگیزه سایت های اهداکننده بیت کوین به بازدید کنندگان، نمایش تبلیغات و کسب درآمد از کلیک های صورت گرفته بر روی تبلیغات است. با استفاده از مرورگر بهینه سازی شده دو مانع بر سر راه  سایتهای اهدا کننده ایجاد می کنید: 1- تبلیغاتی که ممکن است شما را به کلیک کردن ترغیب نماید، نشان داده نمی شود 2- اسکریپت های شمارشگر بازدید کننده سایتها مسدود می گردد. دقت داشته باشید مبلغی که سایتها برای نمایش تبلیغات دریافت می کنند تابع میزان بازدید متوسط روزانه سایت هاست و با مسدود سازی که در نرم افزار بهینه انجام شده است شما از ثبت بازدید خود جلوگیری می کنید. با توجه به این دو نکته، اخلاقی یا غیر اخلاقی بودن استفاده از نرم افزار بهینه شده را به تصمیم و صلاحدید شما واگذار کرده از خود صلب مسئولیت می نمایم.

- اگر از لیست معرفی شده توسط من، برای کسب درآمد استفاده نمایید. سایت اهدا کننده میزانی برابر با درصدی از درآمد شما را به من اهدا خواهد کرد. این اهدایی از درآمد شما کاسته نخواهد شد اما از نظر من لازم است که شما از این موضوع و هدف من از تهیه این لیست آگاه باشید. در حقیقت این کمیسیون اهدا شده از طرف سایت را می توان به عنوان دستمزد من در به روزرسانی لیست و نرم افزار تلقی کرد. اگر هر کاری انجام دهید که نتیجه آن عدم دریافت کمیسیون من باشد، از نظر من هیچ اشکالی ندارد، من به تصمیم و عملکرد شما احترام می گذارم فقط یک خواهش دارم و آن این است که از زندگی خود لذت ببرید :-) 

- یکبار دیگر عرض می کنم "مسئولیت شرعی و اخلاقی هر نوع استفاده و سواستفاده از مطالبی که در این سایت می آموزید بر عهده شماست."